Menjar més i moures menys també aprima

menjar

Joe Wicks s’ha convertit en el popular rei del fitness i la nutrició gràcies a un mètode que promet aprimar en 15 minuts menjant més i movent-nos menys.

El secret quin es?

Entrenar dur i alimentar-se bé. Això sí, seguint uns criteris específics que portaran a l’èxit. Aquesta és l’efectiva filosofia de Joe Wicks, l’avui rei del fitness i la nutrició. Amb 1,4 milions de seguidors a Facebook i 1,1 a Twitter, les xarxes socials són el saló de casa seva.

Llicenciat en Ciències de l’Esport per la popular St. Mary ‘s University de Twickenham, entrenador personal de tercer nivell i, també, preparador de boxa avançat, Wicks ha ajudat a desenes de milers de persones a assolir els seus objectius en el món del fitness amb la seva peculiar mètode: Aprima’t en 15 minuts, on parla de moure menys i menjar més.

menjar«És un llibre que està ple d’exercicis perquè activis i treballis teu cos, però també conté receptes delicioses i molt nutritives. Receptes que són molt fàcils de preparar i que no et faran perdre massa temps a la cuina », explica el ‘body coach’ de moda a Salut Revista.

El primer llibre de Joe Wicks, les vendes al Regne Unit superen ja les 700.000 unitats, convertint-se en l’obra escrita debut de cuina més reeixida en terres anglosaxones des de 2006, revela com modificar i eliminar el greix del cos menjant més i fent menys exercici, just el contrari del que es porta dient durant moltes dècades.

Com és possible això?

Aprima’t en 15 minuts‘ es tracta d’una guia per aprendre a estar fort i mantenir, o perdre el pes de manera simple, sana i eficaç.

El seu sistema de treball físic és una de les claus: «Sóc molt partidari del HIIT (High Intensity Interval Training), que és una tècnica d’entrenament que es porta a terme amb intervals d’alta intensitat que et permeten entrenar al màxim durant només trenta segons, per després descansar altres trenta/quaranta segons.

fitnessEn total, són vint minuts picant teu cos. És un tipus d’entrenament que augmenta notablement el ritme cardíac, de manera que segueixes cremant greix fins i tot divuit hores després d’haver-lo portat a terme », explica Wicks. És el que es coneix com l’efecte post-entrenament.

El teu cos s’esforça per reposar aquesta falta d’oxigen i això comporta que el teu ritme metabòlic augmenti i es cremin més greixos i, per tant, més calories: «Per això l’esforç en l’entrenament ha de ser molt elevat i no complir només amb el tràmit. Repercuteix en el benefici d’un mateix», aconsella Wicks.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *