Hawkers i la seva obstinació a vendre a Àsia amb Aliexpress

La signatura d’ulleres de sol ha creat l’Asian Fit, una adaptació dels seus productes a la fisonomia asiàtica, i ja prepara la seva expansió geogràfica a països com Tailàndia, Indonèsia, Malàisia, Singapur, Vietnam i Filipines.

La signatura d’ulleres Hawkers ha començat el seu “desembarcament al continent asiàtic”, i ja projecta la seva expansió geogràfica per països com Tailàndia, Indonèsia, Malàisia, Singapur, Vietnam i Filipines.

A més ha adaptat el seu producte a la fisonomia asiàtica i llançat la talla Asian Fit, completament nova.

Amb aquest objectiu, en la nova talla asiàtica, la companyia ha introduït diverses modificacions en el model: la distància entre patilles, el boxing ara és més gran (la longitud de la lent i l’amplada del pont), l’ample del frontal i les coixinets, però tots els models continuen conservant la forma i els trets de cada col·lecció.

Dins de la seva aventura asiàtica, Hawkers compta amb una oficina física a Hong Kong i un equip d’agents locals dedicats al mercat xinès.

L’objectiu, han assegurat des d’aquesta signatura, és establir les plataformes de producció i proveir als magatzems amb què compta a tot el món.

Aliança amb Alibaba a la Xina

La companyia espanyola ha destacat en aquests cinc mesos per la seva aliança amb Alibaba, el gegant del comerç electrònic del país, i que li ha servit per introduir-se en aquest complex mercat situant-se en els primers llocs de vendes. En concret, Hawkers ha aconseguit posicionar-se al TOP 30, d’entre les més de 500 marques d’ulleres de sol que es venen en TMall, el marketplace pertanyent a Alibaba.

Des Hawkers han destacat que els usuaris de la marca a la Xina són majoritàriament homes, ja que suposen un 75% de les vendes. Les ciutats amb més demanda són per ordre descendent: Pequín, Xangai, Hangzhou, Shenzhen i Guangzhou.

El fet de comercialitzar el seu producte únicament a través de la plataforma d’Alibaba ha impulsat a la marca espanyola fins convertir la Xina en el setè país per Hawkers per volum de facturació durant el mes passat.

Per exemple, segons estimacions del conegut portal xinès, només durant el Sigles Day de la Xina – equiparable al Black Friday en el calendari de comerç electrònic xinès – es van aconseguir pics de venda de més de 600 ulleres venudes en una hora, obtenint taxes de conversió superiors al 50%. Tot i que la marca ja compta amb el suport de centenars de pàgines amb descomptes per Hawkers, han volgut donar un pas més, i no aparèixer només a Amazon.

De qualsevol manera, des de la marca espanyola, han destacat que s’estan explorant altres vies de venda directa com WeChat que passa per ser l’aplicació més utilitzada del país asiàtic.

Font oficial de: Diari ABC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *